Tuesday, June 10, 2014

The Taste of Sin.....Or The Love Divine?

The Taste of Sin………
In Serbian……..
I write.
The Love Divine……..

I start with Serbian Translation of This Song::::
Nepoznati želje , nemaju glasa .

Zašto imate lance na snove ? Tako oni can'tfli .

Ja to znam , ali ne mogu da ga prihvati , da ne znači za mene .

Moj bespomoćnost doziva , dođi ljubavi .

Kurt Vonnegut, who was in some ways an extremist about love but also had a healthy dose of irreverence about it, in The Sirens of Titan:
A purpose of human life, no matter who is controlling it, is to love whoever is around to be loved.
Hindi Words:
Benaam si khwaishein, aawaz na mile
Bandishein kyun khwaab pe? Parwaaz na mile.
Jaane hai par, maane dil na, tu na mere liye.
Bebasi yeh pukaar rahi hai, aa saajan mere.
Translation in English.
Unknown wishes, have no voice.
Why have chains on dreams? So they can’tfly.
I know it, but can’t accept it, that you aren’t meant for me.
My helplessness calls out, come my love.

love
lʌv/
noun
1.    1.
a strong feeling of affection.
"babies fill parents with intense feelings of love"
synonyms:
deep affection, fondnesstendernesswarmthintimacyattachment,endearmentMore
·          
·          
·          
2.    2.
a great interest and pleasure in something.
"his love for football"
synonyms:
3.     
·          
·          
4.     
verb
1.    1.
feel deep affection or sexual love for (someone).
"do you love me?"
synonyms:
be in love with, be infatuated with, be smitten with, be besotted with, be passionate about; More

Love looks not with the eyes, but with the mind.

Love is a temporary madness, it erupts like volcanoes and then subsides. And when it subsides, you have to make a decision. You have to work out whether your roots have so entwined together that it is inconceivable that you should ever part. Because this is what love is. Love is not breathlessness, it is not excitement, it is not the promulgation of promises of eternal passion, it is not the desire to mate every second minute of the day, it is not lying awake at night imagining that he is kissing every cranny of your body. No, don’t blush, I am telling you some truths. That is just being “in love”, which any fool can do. Love itself is what is left over when being in love has burned away, and this is both an art and a fortunate accident.
Kurt Vonnegut, who was in some ways an extremist about love but also had a healthy dose of irreverence about it, in The Sirens of Titan:
A purpose of human life, no matter who is controlling it, is to love whoever is around to be loved.
“Love does not grown on trees or brought in the market, but if one wants to be "LOVED" one must first know how to give (unconditional)LOVE..” 
 
Kabir

“It is time to put up a love-swing!
Tie the body and then tie the mind so that they 
swing between the arms of the Secret One you love,
Bring the water that falls from the clouds to your eyes,
and cover yourself inside entirely with the shadow of night.
Bring your face up close to his ear,
and then talk only about what you want deeply to happen.” 
 
Kabir, The Kabir book: Forty-four of the ecstatic poems of Kabir


Love
Swami Vivekananda

#. Purity, patience, and perseverance are the three essentials to success, and above all, love.
 

#. Believe in the omnipotent power of love....Have you love? You are omnipotent. Are you perfectly unselfish? If so, you are irresistible? It is character that pays everywhere.
 

#. Love never fails, my son; today or tomorrow or ages after, truth will conquer! Love shall win the victory.Do you love your fellow-men?
 

#. You may talk doctrines by the millions, you may have sects by the hundreds of millions; ay, but it is nothing, until you have the heart to feel. Feel for them as your Veda teaches you, till you find they are parts of your own bodies, till you realise that you and they, the poor and the rich, the saint and the sinner, are all parts of One Infinite Whole, which you call Brahman.
 

#. All expansion is life, all contraction is death. All love is expansion, all selfishness is contraction. Love is therefore the only law of life.
 

#. Love the poor, the miserable, the downtrodden, and the Lord will bless you.
 

#. It is love and love alone that I preach, and I base my teaching on the great Vedantic truth of the sameness and omnipresence of the Soul of the Universe.
 

#. Feel for the miserable and look up for help--it shall come. I have travelled twelve years with this load in my heart and this idea in my brain. I have gone from door to door of the so-called rich and great. With a bleeding heart I have crossed half the world to this strange land, seeking for help. The Lord is great. I know He will help me. I may perish of cold or hunger in this land, but I bequeth to you, young men, this sympathy, this struggle for the poor, the ignorant, the oppressed.
 

#. My heart is too full to express my feeling; you know it, you can imagine it. So long as the millions live in hunger and ignorance, I hold every man a traitor who, having been educated at their expense, pays not the least heed to them. I call those men-- who strut about in their finery, having got all their money by grinding the poor---wretches, so long as they do not do anything for those two hundred millions who are now no better than hungry savages. We are poor, my brothers, we are nobodies; but such have been always the instruments of the Most High.
 
--- Swami Vivekanand ji.


Love , is The Word Divine, I say
 I am The Evidence of The Love of my parents.
I came to This world as I Loved this body & world.
I was born and in this world because of the Love of My Mother.
I grew up to be a man , because of the Love of my parents and my family.
I joined the school and then the college, thereafter The Medical school, and because of The Love of My Teachers, and my friends , I became a Surgeon.
I succeeded in The Surgical Life, because of My Love for Surgery & the Love of my Patients.

I became a man , and because of The Love for delicacies and money, I earned and settled.
Had many things , that a man Loves to have.
Material, Prosperity and lady, as I Loved them.
I Loved HIM , too.
HE was Kind gave me , whatsoever I deserved.

As I did something, that HE did not want me to do, I got sick,
Badly sick, but because of the Love of HIM, HE Cured me and I recovered again.
It is HIS Love, that I am getting and enjoying everything I want in today’s Life.

Love is NOT getting.
It is Giving.
It is from The Heart & Mind.
It is NOT physical.


Serbian Translation:
Укус порока .........
У српском ........
Ја пишем.
Љубав Божанска ........
Почећу са српски превод ове песме ::::
Непознати жеље, немају гласа. 

Зашто Имате копље на снове? Тако они цан'тфли. 

Ја да знам, АЛИ Не могу да Га Прихвати, ДА НЕ знаци за мене. 

Мој беспомоцност дозива, Дођи љубави.
Курт Вонегат , који је био на неки начин екстремиста о љубави , али је имао и здраву дозу непоштовање о томе , у Тхе Сиренс Титана :
Сврха људског живота, без обзира ко га контролише, је волети ко је ту да буде вољен.
Хинди Вордс:
Бенаам си кхваисхеин, ААВАЗ на миле
Бандисхеин киун кхвааб пе? Парвааз на миље.
Јаане хаи пар, маане дил НА, НА Ту више лиие.
Бебаси Иех пукаар Рахи Хаи, аа Саајан пука.
Превод на енглески језик.
Непознати жеље, немају гласа.
Зашто имате ланце на снове? Тако они цан'тфли.
Ја то знам, али не могу да га прихвати, да не значи за мене.
Мој беспомоћност дозива, дођи љубави.
љубав
лʌв / слика
именица
1.                   1.
јак осећај љубави.
"Бебе попуните родитеље са интензивним осећањима љубави"
синоними:
дубоко осећање, љубав , нежност , топлина , интимност , везивање , нежност ;Више
·                      
·                      
·                      
2.                   2..
велико интересовање и задовољство у нечему.
"Његова љубав према фудбалу"
синоними:
3.                  
·                      
·  ·  глагол
1.                   1.
осећамо дубоку наклоност или сексуалну љубав (некога).
"Да ли ме волиш?"
синоними:
бити заљубљен у, бити опчињен, бити опчињен, бити ошамућен са, бити страствени о; Више
Љубав не гледа очима, већ умом.
Љубав је привремено лудило, она избија као вулкани и онда спласне. А када се повуче, морате да донесете одлуку. Морате да раде да ли су ваши корени тако испреплетени заједно да је незамисливо да икада део. Јер то је оно што љубав јесте. Љубав није даха, то није узбуђење, то није проглашавање обећања вечне страсти, то није жеља да се паре сваки други минут дана, она се не лежи будан ноћу замишљајући да је он љуби сваки пукотину ваше тело. Не, не црвени, ја вам кажем неке истине. То је само "у љубави", које свака будала може да уради.Љубав сама је оно што је остало преко када заљубљивање изгори, а то је и уметност и срећан несрећа.
Курт Вонегат , који је био на неки начин екстремиста о љубави , али је имао и здраву дозу непоштовање о томе , у Тхе Сиренс Титана :
Сврха људског живота, без обзира ко га контролише, је волети ко је ту да буде вољен.
"Љубав не гаји на дрвећу или доведени на тржишту, али ако неко жели да буде" ЛОВЕД "прво мора да зна како да дам (безусловно) лове .." 
Кабир
"Време је да се стави до љубавни замах! 
Кравата тело, а затим везати ум, тако да они 
љуљашка између наручју тајна коју волите, 
Донеси воду да пада из облака у вашим очима, 
и покривају се у потпуности са сенком ноћи. 
Донесите ваше лице до близу његовог уха, 
а онда говорити само о томе шта желите дубоко да се деси. " 
Кабир , Кабир књига: Четрдесет четири од екстатичног песама Кабир
Љубав
Свами Вивекананда 

#. Чистоћа, стрпљење, истрајност и су три основе за успех, и изнад свега, љубави. 

#. Верујте у свемоћне силе љубави .... Да ли волите? Ти си свемогућ. Да ли сте савршено несебичан? Ако је тако, ви сте неодољива? То је знак да плаћа свуда. 

#. Љубав никада не успе, сине мој; данас или сутра или после узраста, истина ће победити! Љубав ће победити вицтори.До волите другим људима? 

#. Можете разговарати доктрине су милионе, можда ћете имати секте од стотине милиона; ај, али то није ништа, све док имате срца да осећају. Осетите за њих као што је ваш Веда учи, док не пронађете да су делови ваших тела, док не схватите да сте и они, сиромашни и богати, светац и грешник, су сви делови Једног Бесконачног Целину, који сте зову Брахман. 

#. Све експанзија је живот, све контракција је смрт. Све је љубав експанзија, све је себичност контракција. Љубав је, дакле, једини закон живота. 

#. Љубав сиромашни, јадни, неостварена, и Господ ће вас благословити. 

#. То је љубав, а љубав само да ја проповедам, а ја заснивам своје учење о великој Ведантиц истине истоветности и свеприсутности Душе Универзума. 

#. Осетите за јадно и потражити помоћ - то ће доћи. Путовао сам дванаест година са овим оптерећењем у мом срцу и ту идеју у мом мозгу. Ја сам отишао од врата до врата тзв богата и сјајна. Са Блеединг Хеарт сам прешао пола света да том страној земљи, тражећи помоћ. Господ је велики. Знам Он ће ми помоћи. Ја могу страдати од хладноће или глади у овој земљи, али ја бекуетх да вам, младићи, ово симпатије, ову борбу за сиромашне, незналица, потлачених. 

#. Моје срце је сувише пун да изразим своје осећање; Ви то знате, можете да замислите. Дакле, док су милиони живе у глади и незнању, ја држати сваки издајник који је, пошто је образован на њихов рачун, плаћа не најмању пажњу на њих. Тако дуго док се не уради ништа за те две стотине милиона оних који су сада ништа бољи од гладних дивљака који Струт о својој Украси, пошто има све свој новац брушењем сиромашни --- невољника, - ја зовем те људе. Ми смо сиромашни, моја браћа, смо нико; али што су увек били инструменти Свевишњега.
--- Свами Вивекананд ји.
Љубав, је Божанска Реч, ја кажем
Ја сам доказ љубави мојих родитеља.
Дошао сам на овај свет као што сам волео ово тело и свет.
Рођен сам и на овом свету због љубави своје мајке.
Одрастао сам да будем човек, због љубави мојих родитеља и моје породице.
Ја сам дошао у школу и онда колеџ, након тога Медицинска школа, а због љубави својих учитеља, и мојим пријатељима, постао сам хирург.
Успео сам у животу хируршке, јер је моја љубав према хирургију и љубав мог болесника.
Постао сам човек, и због љубави према деликатеса и новац, зарадио сам и населили.
Да је многе ствари, да човек воли да има.
Материјал, просперитет и дама, као што сам их волео.
Волела сам га, такође.
Њ.Е. Врста ми је дао, ма ја заслужио.
Као што сам урадио нешто, што он није хтео да урадим, ја сам болестан,
Лоше болестан, али због љубави према њему, он ме излечити и ја поново опоравио.
То је његова љубав, да ја добијам и уживајући све што желим у данашњем животу.
Љубав не добија.
То је давање.
То је из срца и ума.
НИЈЕ физички.










No comments:

Post a Comment